Omvandlare

Hej, Vilken dc omvandare ingår i ert erbjudande? Är den Kinesisk och isf vilka garantier finns för att den inte lyssnar på mitt nätverk?
Per Stervik

Kommentarer

  • Hej Per,
    Om jag tolkar din fråga rätt så är det fiberkonvertern som din fråga syftar på.
    Vi använder vi oss av två olika märken där det ena är Danskt och andra är Svenskt.

    Är det strömadaptern det handlar om till fiberkonvertern så köps dom in också från svenska företag och dom flesta adaptrarna tillverkas i Asien.

    Vi utgår ifrån att dom inte övervakas, är man osäker så går det jättebra att köpa en egen strömadapter. Det är i de vanligaste fallen en 12v adapter som behöver 2ampere.
    Elin Nordvall Kundservice