Mitt internet fungerar inte. Kan ni hjälpa mig?
Teknisk support tillhandahålls av den tjänsteleverantör du har avtal med.
kontakta din leverantör av bredbandstjänster.
Leverantören felsöker tillsammans med dig över telefon.
Leverantören löser ditt problem eller, om de finner att det eventuellt kan vara fel i accessnätet eller fastighetsnätet så tar din tjänsteleverantör kontakt med Kungälv Energi för att lösa det.
kontakta din leverantör av bredbandstjänster.
Leverantören felsöker tillsammans med dig över telefon.
Leverantören löser ditt problem eller, om de finner att det eventuellt kan vara fel i accessnätet eller fastighetsnätet så tar din tjänsteleverantör kontakt med Kungälv Energi för att lösa det.
Följ inlägget
1
följare
Tack vare GDPR så blir det svårt för oss att göra processen enklare för kund. Tjänsteleverantören ska ha koll på om man behöver aktivera nätavtalet. Informationen angående detta finns även under allmänna villkor på vår hemsida. När en tjänst avslutas eller i Telias fall ändras så avslutas nätavtalet automatiskt med kunden för att till exempel om man flyttat inte ska fortsätta betala för nätavtalet. Därav behöver kunden bekräfta att adressen stämmer samt binda sitt namn och personnummer till adressen. Vi beklagar att det dröjde så många dagar för dig innan Telia kom fram till att det var det som var problemet. Vi letar efter alternativa sätt för oss att nå ut med informationen angående nätavtalet.