Kan jag välja sätt att betala samt få fakturan från er?

Vi har ett antal olika sätt att aviseras och betala fakturan.
  • Autogiro. Beloppet dras från ditt konto varje månad. VI skickar en faktura till dig så du ser vilket belopp det handlar om. Om du vill ansöka om autogiro hittar du en blankett här.
  • E-faktura. På din internetbank kan du lägga till oss som mottagare. Fakturan skickas då direkt till din bank där du betalar.
  • E-post. Fakturan mailas till din valda epostadress.
  • Pappersfaktura. Vi skicka fakturan till din brevlåda. Tänk på att om du har ett konto hos Kivra skickas fakturan dit. Önskar du få den i din fysiska brevlåda behöver du vända dig till Kivra för att välja bort Kungälv energi som mottagare.
Kungälv Energi Kundservice

Kommentarer

  • ny elkund som vill veta vilket efaktura konto jag skall anmäla till min bank?

    Johan
  • Hej Johan,
    På din bank väljer du "Kungälv energi AB" när du registrerar att du vill motta efaktura från oss.
    Elin Nordvall Kundservice