Kan jag säga upp mitt elavtal innan perioden har gått ut?

Om du har ett fast elavtal bundet på 1 eller 3 år så kommer du att få en avgift för att bryta avtalet i förtid.
Kontakta vår kundservice via telefon 0303-239300 eller mail info@kungalvenergi.se för att få reda på vilket belopp det handlar om för dig.
Kungälv Energi Kundservice

Kommentarer

  • Hej vad kostar det att bryta elavtalet i förtid? Går det att ta med sig avtalet till ny adress? Tack på förhand

    Mahyar
  • Hej!
    Kostnaden för att bryta avtalet i förtid är beroende på vilket pris du har och hur lång tid som är kvar av avtalet. Det är ingen fast avgift utan den är rörlig.
    Det går att flytta med avtalet om förbrukningen är ungefär samma storlek på din nya adressen jämfört med den gamla adressen.
    Emma Gaestadius