jag skall ta över avtalet hur gör jag

min man har gått bort och jag skall ta över avtalet hur gör jag, hittar inte var jag kan fylla i det
Maritha Mård

Kommentarer

  • Hej Maritha,
    Det går bra att ta över elavtalet för dig som maka. Du behöver fylla i en blankett för överlåtelse.
    Hör gärna av dig till vår kundservicetelefon så sänder vi dig ett formulär för detta. tel 0303-23 93 00 eller sänd ett mejl till info@kungalvenergi.se så kan vi skicka det den vägen.
    Elin Nordvall Kundservice
  • Hej jag har fyllt i ett formulär på datan så jag tar över 1/7 2023

    MVH Maritha Mård
    Maritha Mård
  • Så bra, då fixar vi det.
    Elin Nordvall Kundservice