Jag funderar på att installera en laddbox för elbil, vad kan ni erbjuda för alternativ?

Just nu erbjuder vi Halo Wallbox trefas 11kw från Charge Amps till förmånliga priser i tre olika paket. Halo är liten men väldigt kraftfull och är skapad för vårt hårda nordiska klimat. Självklart är laddstationen uppkopplingsbar och tillgänglig med tillhörande mjukvara. Kompletterar du laddboxen med effektvakten Amp Guard så optimeras laddningen mot övriga belastningar i fastigheten.
Läs gärna mera här: https://www.kungalvenergi.se/elbilsladdare/kop-laddbox/

Är du intresserad av att beställa en laddbox,  kontakta Jeanette Daun Söderström, tel 0303-23 96 34 eller jeanette.martinsson@kungalvenergi.se
Kungälv Energi Kundservice

Kommentarer

  • Hur länge är det här erbjudandet tillgängligt?

    Vi har många kunder i Kungälv som är i behov av laddboxar från ärliga elinstallatörer och elbolag.

    Martin,
    Elinstallatör
    https://laddbox031.se/
    Martin
  • Hej Martin, vi har ännu inget slutdatum för erbjudandet. Det löper på tills vidare.
    Med Vänlig Hälsning
    Elin
    Kungälv Energi Kundservice