Jag behöver ett abonnemang för el, hur gör jag?

För att teckna ett elnätsavtal fyller du i vårt formulär på hemsidan.
Det hittar du här: https://www.kungalvenergi.se/kungalv-energi/kundservice/ska-du-flytta/anmalan-av-elabonnemang/

När du tecknat ett elnätsavtal kan du själv välja var du vill teckna ett elhandelsavtal
Gör du som kund inte något aktivt val av var ifrån du vill köpa din el, då får du automatiskt vårt rörliga elpris från början.
Kungälv Energi Kundservice

Kommentarer

  • Hej! Jag ska flytta till Lärkgatan 15 lgh 1203 i Fontin och behöver ett elabonnemang.
    Jag får nycklarna den 15/7 och 19/7 går flyttlasset.

    Mvh Jonas Laurell
    Jonas Laurell
  • Hej Jonas,

    Vi har fått uppgifter från Kungälvsbostäder och din flytt är registrerad per 2024-07-15

    Önskar en fortsatt fin dag!
    Vänligen
    Camilla Magnusson