Vilket elavtal ska jag välja?

Det är viktigt att du har ett elavtal som passar just dig. Vi vill att du ska känna dig trygg oavsett vilken årstid det är.

Det kan vara klokt att se över sitt elavtal inför vintern och vi förstår att det kan vara utmanande att välja elavtal. Vilket avtal som passar just dig kan bero på flera olika saker, t.ex. vilken typ av bostad du har och om du använder mycket eller lite el.

Hos oss kan du välja mellan följande avtal:
  • Fast avtal 1, 2 eller 3 år
  • Rörligt Timavtal
  • Mixavtal 1, 2 eller 3 år (hälften fast pris hälften rörligt pris)
  • Flexavtal 1 år (fast pris dec-mars, resten av året rörligt pris)

Vi erbjuder personlig rådgivning, ring oss på 0911-64800 så hjälper vi dig.

PS. Hos oss får du alltid 100% förnybar el vilket avtal du än väljer.
PiteEnergi

Kommentarer

  • Vill ha pris på elavtal
    Dick Sundberg älvvägen 26 Öjebyn
  • Jag ser ingenstans där jag kan se det fasta priset är. Funderar på om vi ska låsa🤗
    Lena Söderlund
  • Hej,

    Följ länken nedan för att enklast kunna följa elpriser men även kunna teckna elavtal. Du vet också att oss på kundservice kan du nå från 07,00- 17,00 vardagar, vi hjälper dig mer än gärna med elavtalet.

    Länk till hemsidan och elavtalen:
    Elavtal PiteEnergi - 100% förnybar el

    Hör av dig vid funderingar.

    Elvir