Kan jag påverka mitt elpris?

Är detta något jag inte kan påverka genom mitt avtal, blir det på de fasta avgifterna?

https://www.aftonbladet.se/minekonomi/a/0Vv6A0/nytt-system-for-eloverforing-i-oktober-2024-hogre-elpris

Kommentarer

  • Hej, angående artikeln du refererar till så kommer du inte att kunna påverka ditt pris och det kommer inte att komma på de fasta avgifterna heller. Det är det rörliga priset det kommer att påverka och vi vet inte i dagsläget heller hur mycket det kommer att påverka priset.
    Peter