När ser jag i appen att min faktura är betald?

Det kan ta någon bankdag innan betalningen når oss och fakturan markeras som betald först när pengarna landat hos oss.

Under ’Notifikationer’ i appen kan du ställa in om du vill ha ett meddelande när betalningen mottagits.
PiteEnergi

Kommentarer

  • Hej! Min faktura är obetald i PiteEnergi appen men det har dragits pengar samt står att den är betald i kivra. Visst är den betald då eller hur ska jag tänka?
    Saga
  • Hej Saga!

    Tack för att du hör av dig till oss.
    Efter att fakturan är betald kan det nämligen dröja någon dag innan du ser detta i appen.

    Tveka inte på att höra av dig till oss vid frågor eller funderingar så hjälper vi dig.

    Jag önskar dig en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,

    Lina