Kan jag beställa Fjärrvärme till min fastighet?

Vi behöver bedöma om en anslutning är möjlig för just din adress. Kontakta oss på 0911-648 00, via vår chatt eller mail kundservice@piteenergi.se. Om anslutning är möjlig får du en offert utifrån förutsättningarna i ditt område och din fastighet.
PiteEnergi

Kommentarer

  • Hej! Vårt fasta elavtal löper ut 31/1. När måste jag förnya? Jag är medveten att det inte finns fasta avtal för närvarande. Teoretiskt sett, om jag vill byta leverantör, när kan jag tidigast göra det i mitt fall?Hälsningar Stefan
    Stefan Rova
  • Hej Stefan,

    Tack för din fråga!

    Hos oss på PiteEnergi har du fortfarande möjlighet att teckna fastpris-avtal. Detta är dock inget vi rekommenderar sett till rådande prisläge. Du är välkommen att ringa in till oss på 0911-64800 så kan vi se över alternativen som finns.

    Vill du byta till en annan elhandelsleverantör kan du teckna avtal men denna from 1/2.
    Leverantören behöver då söka leverans minst 14 dagar innan avtalet ska börja gälla.

    Hör gärna av dig vid funderingar och ha en fortsatt bra dag!

    Johan