Jag står ej registrerad på avtalet, kan jag ändå logga in appen?

Personen som står för elavtalet är den som först kan logga in i appen, men med funktionen "Familjedelning" kan fler familjemedlemmar bjudas in och få full tillgång till appen och information om anläggningen.
PiteEnergi

Kommentarer

  • Är appen trasig?
    Pernilla Öhman
  • Hej Pernilla,
    Tack för att du hörde av dig till oss.
    Det är problem med appen och vi har felanmält detta till våran appleverantör.
    Ha en bra dag.
    Annica