Jag har problem med mitt internet, vad gör jag?
Om du har problem med din internettjänst ska du alltid kontakta din tjänsteleverantör för att göra en felanmälan.
Vid eventuella pågående driftstörningar hos oss finner du information här.
Vid eventuella pågående driftstörningar hos oss finner du information här.
Följ inlägget
6
följare
Nu har det vårat internet gått väldigt segt under helgen och det går fortfarande lika segt. Det är väldigt lång responstid, vi kommer inte upp i våran hastighet med 1000/1000 lina. Jag och en kompis har kollat alla möljliga alternativ och gjort egna "felsökningar" och uteslutningsmetoder. Vi har båda Telia via fiber, och det fungerar som det ska. Så vi undrar om det varit någonting från er sida? Vi bor båda uppe på Energigränd 😀
Tack för att du hör av dig!
Våra tekniker undersöker detta.
Har ni inte gjort någon felanmälan till er tjänsteleverantör så gör det så vi får in rätt underlag från dom.
Ha en fortsatt bra måndag!