Hur gör jag för att ändra betalsätt på mina fakturor?
Om du inte gjort ett aktivt val av betalsätt och är registrerad via den digitala brevlådetjänsten Kivra så innebär det att vi skickar fakturorna dit i första hand.
Önskar du ett annat alternativ?
E-faktura: Anmälan via din internetbank eller kontakta oss via telefon, chatt eller e-post.
Autogiro: Anmälan via din internetbank eller skriv ut och skicka in denna blankett
E-Post faktura: Kontakta oss via telefon, chatt eller e-post.
Du är välkommen att höra av dig till oss via telefon på 0911-64800, chatt eller e-post på kundservice@piteenergi.se.
Önskar du ett annat alternativ?
E-faktura: Anmälan via din internetbank eller kontakta oss via telefon, chatt eller e-post.
Autogiro: Anmälan via din internetbank eller skriv ut och skicka in denna blankett
E-Post faktura: Kontakta oss via telefon, chatt eller e-post.
Du är välkommen att höra av dig till oss via telefon på 0911-64800, chatt eller e-post på kundservice@piteenergi.se.
Följ inlägget
0
följare
Borttagen kommentar