Hur väljer jag e-faktura?

Fyll i formuläret via länken nedan så hjälper vi dig att registrera e-faktura som betalsätt.

Välj digital faktura
PiteEnergi

Kommentarer

  • Hej! Jag är kassör i Kulturföreningen Kajman som har avtal hos er. Jag har betalat en räkning i januari men har inget underlag för den. Det går inte att hitta på internetbanken efter att den är betalad. Går den att få i efterhand? OCR är 7278142109.
    Josef Eriksson
  • Hej Josef,

    Jag tror att lösningen för dig/ er är att logga in på Mina Sidor genom att skapa en användare ( kundnummer, därefter begära lösenord). På Mina sidor hittar du information om fakturor ( betalda, obetalda), förbrukning, avtal etc.
    För att kunna registrera användare och få lösenord behövs ett e- postadress registrerad på Föreningens kundbild, kontakta oss på 0911- 64 800 så hjälper vi med det.

    Tack på förhand.
    Elvir