Hur fungerar "Familjedelning" i appen?

Under fliken ”Kontouppgifter” på ”Mina Sidor” kan du med funktionen ”Lägg till familjemedlem” bjuda in fler i familjen att kunna logga in och få full tillgång till appen och information om anläggningen.

Personen du bjuder in måste ladda ned appen till sin telefon och logga in med sitt eget personnummer.
PiteEnergi

Kommentarer

  • Funkar inte logga in trots familjedelning.
    Fått felmeddelande ett oväntat fel har inträffat nu i två dygn
    Emmelie
  • Hej Emmelie, Jag skulle rekommendera dig att prova avinstallera  och ladda ner appen på nytt som första steg, prova det och hör av dig om det inte fungerar.

    Vänligen Monica
    PiteEnergi
    Monica