Hur fungerar familjedelning i appen?

Under fliken "Min profil" i inloggat läge i appen kan du registrera Familjedelning, vilket innebär att du bjuder in en familjemedlem att komma åt din information. Personen du bjuder in måste ladda ner appen och logga in med sitt eget personnummer.
PiteEnergi

Kommentarer

  • Jag har ett annan abonnemang hos er där jag ser den förbrukningen.
    Har blivit inbjuden via en familjedelning på ett annat abonnemang men hur får jag det att funka med båda

  • Hej, högst upp på första sidan i appen ser du en adress samt en pil, klicka på pilen så finns din andra anläggning att välja där.
    Peter