Hur beställer jag bredband via fiber till mitt hus?

Skriv in din gatuadress i Bredbandsguiden för att se om du har möjlighet att ansluta din villa till bredband via fiber.

Du är självklart även välkommen att kontakta oss via telefon på 0911-64800, via vår chatt eller e-post kundservice@piteenergi.se. så hjälper vi dig.
PiteEnergi

Kommentarer

  • jag försökte registrera ett konto i er portal för att teckna bredband men har inte fått något på min mail ännu. vad ska jag göra?
    Lisa
  • Hej Lisa,

    Tack för ditt mail.
    För att kunna hjälpa dig på bästa sätt skulle vi behöva veta vad det är för adress som frågan avser. Alternativt, ring till oss på 0911- 64 800 så kan kolla tillsammans status på beställningen.

    Välkommen åter med dina funderingar.

    Elvir