Vart hittar jag min historiska förbrukning?

Vi har e-faktura och de sparas bara i 18 månader, därför kan jag inte se hur mycket ström vi förbrukat före maj 2021.
Vi vill gärna få uppgifter om tidigare förbrukning. Hur hittar jag det?

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du hör av dig till oss!

    Om du laddar ner vår app och loggar in med Mobilt BankID så kan de se din elanvändning 3 år tillbaka i tiden. Du kan även se förbrukningshistorik om du loggar in på Mina sidor. Detta gör du via vår hemsida eller genom att klicka här.
    Peter
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.