Värmen i elementen

Hej. Vi flyttade in på Willéngatan 8b igår men det är svinkallt i elementen trots att de står på Max. Hört rykten om att de centralstyrs och sätts på när KB bestämmer det men inte kul när alla vaknar småsnoriga.
När sätts värmen på?
Jimmy

Kommentarer

  • Hej Jimmy!

    Det är fjärrvärme i fastigheten du bor i. Med det menas att inomhustemperaturen regleras efter utomhustemperaturen, med målsättningen att inomhustempen ska ligga vid 21 grader.

    Om du upplever att temperaturen är fortsatt onormal önskar vi att du inkommer med en felanmälan så vi har möjligheten att felsöka.

    Med vänliga hälsningar
    Mattias Lindholm

    Kumla Bostäder AB
    Mattias Lindholm