Vad krävs för att man ska få hyra en lägenhet hos er?

Hej hej!
Jag undrar vilka krav ni har och vad som krävs för att få hyra en lägenhet hos er?
Med Vidar

Kommentarer

  • Hej!
    Sökande ska ha fyllt 18 år. Generellt gäller att man ska ha godkänd inkomst enligt våra hyresregler och inga betalningsanmärkningar.
    Mer information finns under kundservice / bostad / uthyrningspolicy.
    Jaana Ekeblom Ombyggnadssamordnare
  • hej stått i kö hos er många år. står att jag är spärrad varför? har inga hyres skulder Med vänlig hälsning mikael
  • Hej!

    Har man betalningsanmärkningar, oavsett vilka, och ett skuldsaldo blir man inte godkänd för kontraktskrivning.
    Jaana Ekeblom Ombyggnadssamordnare
  • Jag är utförsäkrad sjukskriven sedan 2014  FÖRSÖRNingstöd står för hyra o el.
  • Hej!

    Våra regler gällande betalningsanmärkningar gäller oavsett. Om Socialnämnden ska stå för kontraktet måste de kontakta oss.
    Jaana Ekeblom Ombyggnadssamordnare