Vad kostar det att byta innerdörr?

Hej! Jag undrar var det kostar att byta en innerdörr i lägenheten. En av våra har tyvärr gått sönder.
Med vänlig hälsning,
Lotta

Kommentarer

  • Hej Lotta.

    Beroende på vilken sorts dörr du har så är priserna följande.
    Målad slät dörr (som är hål i, t.e.x slag eller spark) pris: 1714 kr.
    Brun trädörr. (som är hål i, t.e.x slag eller spark) pris: 2069kr

    Tomas Ekstrand Boendeutvecklare