Tvättmaskin i lgh

Det finns en tvättmaskin som gör till lgh, men jag skulle behöva en med större kapacitet. Vad har jag för alternativ? Kan jag köpa en egen, och isåfall, vad gör jag med den befintliga?
Tvätt

Kommentarer

  • Hej
    Du kan köpa en egen maskin och installera den, men du måste spara vår maskin i ditt förråd och ställa tillbaka den om ni tänker flytta.

    med vänlig hälsning
    Nicklas Adamsson Boendeutvecklare