Tvättmaskin, går det att få tvättmaskin i lägenheten, eller hyrköpa tvättmaskin eller så via er?

Tvättmaskin, om man skulle vilja ha tvättmadkin i lägenheten, kan man köpa eller hyrköpa en maskin via er eller måste man köpa sj och anlita installatör och så. Mvh/Micke

Kommentarer

  • Hej Mikael!
    Vi har inte något sådant erbjudande till våra hyresgäster för närvarande. Jag rekommenderar dig att ta kontakt med en "rör" firma för installation av tvättmaskin.

    Med vänlig hälsning

    Nicklas Adamsson
    Nicklas Adamsson Boendeutvecklare