Tacka ja till erbjudande

Hur många erbjudanden får man tacka jag till samtidigt?
Ex jag har fått ett erbjudande om lägenhet och är på plats 4(5) och tackat jag, samtidigt har jag fått ett erbjudande om en annan lägenhet och är då plats 2(5) kan jag tacka jag till även den?

Lovisa

Kommentarer

  • Hej!

    Du kan tacka JA till hur många lägenheter du vill.

    Däremot om du tackar nej fler än 5 gånger under loppet av 12 månader blir ditt konto låst i 6 månader för att söka lägenhet.
    Birgitta Johansson Ellbén