St torgils

Hej!
Jag är nyfiken på vad fyrorna kommer ligga på i hyra? Har förstått de är klara till våren.
Treornas är olika stora och skiljer sig åt i hyra har jag sett. Är det samma för fyrorna sen?

Kommentarer

  • Hej Josefin!

    6 st lägenheter på 4 ROK i etage färdigställs till den 1 mars 2021. Dessa blir en påbyggnad på S:t Torgils väg 13 och utsikten från lägenheterna blir fantastisk.
    Dessa fyror publiceras under dagen på vår hemsida under "lediga objekt". Trevlig läsning!

    Du är även välkommen att boka tid för att besöka oss för ytterligare information om S:t Torgils väg. Det blir ingen lägenhetsvisning på plats.
    Jaana Ekeblom Ombyggnadssamordnare