St torgils väg.

När kommer lägenheterna ut som är nästa etapp?
Christian Sundström

Kommentarer

  • Hej Christian!

    Tack för ditt mail! Vi planerar att publicera 24 lägenheter på vår hemsida på torsdag denna vecka. Det handlar om både nyproduktion liksom totalrenoverade lägenheter i storlekarna 2 ROK och 3 ROK. Håll utkik på torsdag för mer fakta!

    Ha en fin vecka!
    Jaana Ekeblom Ombyggnadssamordnare
  • Okej inga 4 ROK?
    Christian Sundström
  • Hej igen!

    Nej, det blir inga lägenheter på 4 ROK. Som sagt, mer information kommer under veckan. Har du fler frågor därefter, så är du varmt välkommen att kontakta oss per telefon, tel 019-58 88 00.
    Jaana Ekeblom Ombyggnadssamordnare