SKADEDJUR

Meddelar ni grannarna om det förekommer vägglöss i en lägenhet? Det är tydligen ganska vanligt att det förekommer. Är ju i så fall mycket viktigt att man själv är uppmärksam och kollar om man själv drabbas.

Kommentarer

  • Hej!

    Vi informerar grannarna i fastigheten i de fall där behov finns.
    Allmän information kan orsaka onödig oro bland hyresgästerna.
    Helena Lundgren Kundtjänst/reception