Registrering av inkomst

Har registrerat mig som sökande och lagt en intresseförfrågan. Så skulle jag fylla i mina inkomster, men det saknas ett val i er lista. Så nu saknas ca 6000 kr som inkomst i min profil!
I er inkomstpolicy - som jag lusläst - står punkten om ”av myndighet beviljad ersättning eller bidrag”. Någon sådat val finns inte vid registreringen.

Liz

Kommentarer

  • Hej!
    Det finns många valmöjligheter men alla finns tyvärr inte så välj något som är likt den ersättning du får så tar mina kollegor på uthyrningen hänsyn till inkomsten oavsett. När du ska ladda upp intyg vid senare skede kan du även namnge det i enlighet med var du får pengarna ifrån.
    Finns det fortfarande frågetecken så är det bara att skriva tillbaka.

    Mvh
    Moa
    Moa Hansson