Planritning

Intresserad av planritning för lägenhet på Götgatan, vill gärna se både en 3:a och 4:a.
Tacksam svar
Hälsning
Malin Lillhannus

Kommentarer

  • Hej!

    Vilken adress vill du ha en ritning för? Det är två olika kvarter som är byggda vid olika tidpunkter som finns på Götgatan 4-6 och Götgatan 21, 24-26.

  • Jag har fått erbjudande gällande Götgatan 19, så gärna där en 3:a.
    Vill gärna se ritning på 4:a samma område och även Kyrkogatan.
    Hälsning
    Malin
  • Hej!

    Ritningar skickas direkt till din mail.

    Med vänliga hälsningar
  • Skulle vilja ha planritning på
    st. Torgilsv. 11A på 3a
    St.Torgilsv.11B på 3a
    Tack🌸
    //Pernilla
  • Hej Pernilla!

    Maila till info@kumlabostader.se med din önskan så får vi din mailadress och kan därifrån hjälpa dig.

    Med vänliga hälsningar
  • Hej!
    Skulle vilja se ritningarna på de 4 rok tillgängliga på Sveavägen 14 (Urmakaren)

    Mvh!
    Mirzini
  • Hej Mirzini.
    Just nu finns det inga 4 rok lediga på Sveavägen.
    Tomas Ekstrand Boendeutvecklare
  • Hej Tomas!
    Jag vet att det inte finns lediga lägenheter.
    Det var inte en lägenhet jag efterfrågade utan ritningarna till dem bara.

    Mvh
    Mirzini
  • Tomas Ekstrand Boendeutvecklare