Placering i kö

Hej när jag söker en lägenhet hos er, hur ser jag då vilken plats i kön jag har? Jag kan inte hitta det längre efter eran uppdatering av hemsidan

Kommentarer

  • Hej!

    Tyvärr försvann den funktionen när vi uppdaterade hemsidan, men vi jobbar på att den ska fungera snart igen.
    Helena Lundgren Kundtjänst/reception
  • Har fått mail om att jag måste aktivera min köplats. Hur gör jag???
  • Hej.
    Det räcker med att logga in 1 gång/år.

    Med vänlig hälsning, Kumla Bostäder.