Parkering

Hur fungerar kö för parkering? Är det liknande kö som bostäder? Hur ställer man sig i den isåfsll?

Kommentarer

  • Hej Anders!

    Du registrerar dig i parkeringskö likt man gör i vår bostadskö. Står du redan i vår bostadskö kan du komma att behöva kontakta oss för att vi även ska kunna registrera dig i parkeringskön. Välkommen att höra av dig vid fler frågor.
    Liselott Lodén Chef boendeutveckling
  • Jag giorde några intresseanmälan men ser ingen resultatet.
  • Hej igen,

    Ring oss gärna så vi får kolla om du finns med i vår kö. 019-58 88 00

    MVH Liselott
    Liselott Lodén Chef boendeutveckling
  • Hej! Vi har parkeringsplats med värmeuttag. När får man nyckel till stolpen, vi har nämligen inte fått det. Mvh Sara
    Sara Carlström
  • Hej Sara!

    Nyckel till motorvärmaruttaget hämtar du i vår kundtjänst. Våra öppettider är: Måndag-onsdag 09:30-15:00, torsdag 09:30-17:30 och fredag 09:30-12:30.
    Birgitta Johansson Ellbén
  • Hej,
    Jag flyttar nästa vecka till Kumla. Jag ska få en parkeringsplats från 1 januari 2023. Vad kan jag parkera närmaste 2 månader? Jag ska bo på Andrén väg
    Mvh
    Magdalena
  • Hej Magdalena
    Trevligt att du kommer flytta till oss. Vi har inga "tillfälliga" parkeringar, utan vi hänvisar dig till kommunens regler gällande deras parkeringar.
    Nicklas Adamsson Boendeutvecklare
  • Hej! Varför får jag dessa meddelanden?
    Sara Lennstrand
  • Hej

    Vem kontaktar jag om någon annan annan har parkerat på min parkering? Vänliga hälsningar Desirée

    Desiree
  • Hej
    Du ska ringa till Bevakningstjänst om det är någon som står på din plats. Numret till dem står på skylten vid din parkering.
    Nicklas Adamsson Boendeutvecklare