Köpoäng

Kan föräldrar överlåta sina poäng som man kan göra hos ÖBO inom familj.

Kommentarer

  • Hej Melvin,

    Nej, man kan inte överlåta sina köpoäng hos Kumla Bostäder.
    Liselott Lodén Chef boendeutveckling
  • hur ser man hur mycket kö poäng man har
    MG
  • Hej,

    Du loggar in på kumlabostader.se med ditt lösenord eller Bank-id. Du kan även ringa oss på 019-58 88 00 så hjälper vi dig att se dina kö-poäng.
    /Jessica
    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd
  • Hur ska man göra ifall man vill flytta till Kumla och därav precis skrivit in sig? Är det bara att vänta tills man har tillräckligt med poäng för att kunna få en lägenhet?
    M
  • Hej,
    Det är dina poäng du söker med och du ser på hemsidan när du tittar på lediga lägenheter hur många poäng som krävs för att nå upp till plats 5 och kan då se om dina poäng räcker för att kunna få ett erbjudande.

    Mer information hittar du på hemsidan: https://kumlabostader.se/bo/bostad-sa-har-soker-du/
    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd