Köpoäng

Hej, hur blir det med köpoängen om man anmält intresse men tackar nej vid erbjudande?
Monte

Kommentarer

  • Hej!

    Poängen nollställs när du skriver ett kontrakt med oss. Du har rätt att tacka nej 5 gånger under en 12-månadersperiod innan ditt konto blir låst.

    Birgitta Johansson Ellbén
  • Hej Birgitta
    Jag undrar var jag står i kön? Calle och jag ställde oss i kön för många år sedan. Calle avled förra året nu ville jag gå in för att logga in på Min sida men kommer inte in.
    MED vänlig hälsning, Isabel
    Isabel Åberg
  • Hej Isabel!

    Jag har återaktiverat ditt konto nu. Logga in med ditt Bank ID och se över dina kontaktuppgifter. Du har 1339 poäng. Om du har fler frågor, maila gärna direkt till mig på birgitta.ellben@kumlabostader.se

    Med vänlig hälsning
    Birgitta Johansson Ellbén