Kommunkort

Hej!
Jag läste på Kumla kommuns hemsida att jag behöver ha ett kommunkort för att kunna slänga avfall på återvinningscentralen. Är det något ni kan hjälpa mig med?
Amanda Eriksson

Kommentarer

  • Hej Amanda,

    Är man hyresgäst hos oss kan man komma in till vårt kontor på Spannmålsgatan 4 för att hämta ut ett kommunkort. Kom ihåg att ta med din legitimation så vi kan säkerställa att du är vår hyresgäst.

    Våra öppettider hittar du på nedanstående länk:

    https://kumlabostader.se/kontakta-oss/
    Liselott Lodén Chef boendeutveckling