Jag har tappat bort en lägenhetsnyckel

Hej! Upptäckte igår att jag har tappat bort en lägenhetsnyckel, hur går jag tillväga för att få en ny?

(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej! Om du har tappat bort en nyckel kan du komma in till kontoret och beställa en ny. Dock, i och med att du tappat en nyckel, kommer det bli ett låsbyte den dagen du flyttar då du inte kommer kunna lämna tillbaka samtliga nycklar du en gång kvitterat ut. Du kan naturligtvis välja att göra låsbytet nu direkt om så hellre önskas.
    Anna Stackling Kommunikatör/Administratör
    (Uppdaterad )
  • Jag vill ev. beställa en extra nyckel till min lägenhet. Hur gör man beställningen och vad skulle det kosta?
    Tommy Lindelöf
  • Hej!

    Om man vill beställa en extranyckel kan man maila till oss på info@kumlabostader.se, eller ringa vår kundtjänst 019-588800.
    En nyckel kostar 200 kronor.
    Helena Lundgren Kundtjänst/reception
  • Vad kostar ett låsbyte?
    Peter fogelqvist
  • Hej!

    Du hittar vår prislista med aktuella priser på nedanstående länk:

    https://kumlabostader.se/info/prislista/
    Liselott Lodén Chef boendeutveckling