Hur vet jag om jag får den lägenheten eller inte.

Hej
Jag har redan allmänintresse för många lediga lägenheter. Hur vet jag om jag får den lägenheten eller inte.
Med vänlig hälsning
Laksudapha Phama

Kommentarer

  • Hej.
    När du är en av de fem första i kösystemet så kommer du få ett mejl eller brev där du får ett erbjudande om att kolla på lägenheten. Vanligtvis så är kontaktuppgifterna till nuvarande hyresgäst som visar lägenheterna.

    Det är viktigt att man har uppdaterat sina uppgifter som inkomst och arbete/sysselsättning.

    Med vänlig hälsning, Kumla Bostäder AB
  • Men vi låg ju på plats 4 men inte fått något mall.om att kolla på lägenheten och sista svars dagen var i går, kvarngatan 34b
    FRIDA BLOM
  • Hej Frida!

    Det är tre sökande med högst poäng som fått erbjudande. Det har således inte skickats något erbjudande till fler.

    Med vänlig hälsning
    Birgitta Johansson Ellbén
  • Jo men sista dagen var ju igår,att svara om dom vill ha lägenheten eller inte
    FRIDA BLOM
  • Hej!

    Ja, alla tre har tackat ja.

    Med vänlig hälsning
    Birgitta Johansson Ellbén