Fråga kring kompletterande uppgifter

Hej,
min mamma har ansökt på flera objekt, men det står att man ska komplettera sökprofilen. Men står inte vad som ska kompletteras. Är ex intyg för pension obligatorisk?
Jesper Ackeby

Kommentarer

  • Hej!
    Det man behöver fylla i när det kommer till sökandeprofilen så är det inkomst, var man bor i nuläget och hur många man är i hushållet som ska flytta. I det steget är det inte nödvändigt med intyg utan det blir relevant om man kommer längre in i uthyrningsprocessen.
    Jag hoppas det svarade på dina frågor!
    Moa Hansson
  • Okej tack, men då är det ju en bugg att det visas att man behöver komplettera sökprofilen, fast allt är ifyllt? Tänker bara så man inte går miste om de intresseanmälningar man gjort.
    Jesper Ackeby
  • Hej!
    För att vara på den säkra sidan så kan jag, om du vill,  ta din mammas personummer och kolla så allt är ifyllt i vårat system?
    Moa Hansson
  • Mejla oss isåfall på info@kumlabostader.se.
    Moa Hansson