En undran

Hej
Jag satte mig igår upp på Hammarbergs väg o det kedjehuset. Hur e oddsen på detta med mina poäng? Bor i dag i en 2:a med tre barn varannan vecka så detta hade ju varit väldigt välbehövligt boende

Tobias

Kommentarer

  • Hej Tobias,

    Då antal sökande varierar väldigt när det gäller våra bostäder så är det väldigt svårt att ge någon bedömning i din fråga.

    På vår hemsida ser du vilken poäng den person som har köplats nummer 5 har. Detta kan ge dig en indikation på hur du ligger till. Tänk dock på att antal sökande ständigt tillkommer.

    Önskar dig lycka till i ditt bostadssökande.

    Liselott Lodén Chef boendeutveckling
  • Hej!
    Jag har ett nytt jobb i Kumla. Just nu bor jag i Eskilstuna.
    Jag undrar om det finns annat sätt att hyra en lägenhet i Kumla utan att stå i kö?

    Mvh
    Amiri
  • Hej Amiri,

    Vi tillämpar vårt kösystem, men det är bra att söka lägenheter, ibland har man chans på lägenhet även om man inte har jättemycket poäng. De dyrare lägenheterna brukar ofta ha en lite kortare kötid.

    Ofta är det värt att kolla med de privata hyresvärdarna, jag skickar en länk till dig med dem här nedan

    https://www.kumla.se/bygga-bo-och-miljo/bostader-och-offentliga-lokaler/hitta-bostad-forrad-lager.html

    Lycka till med ditt bostadssökande!
    Liselott Lodén Chef boendeutveckling
  • hej får ej igång tv med nya systemet mvh margit klockarbacken 35

  • Hej !
    Du behöver kontakta vår Felanmälan så vi kan besöka dig för felsökning.

    Med vänlig hälsning

    Stefan Ericson
    Stefan Ericson Förvaltningschef