Elbil? Renovering av parkering Willéngatan 115

Kommer det installeras laddare för elbil på Willéngatan 115 när parkeringen renoveras?

Kommentarer

  • Hej!

    Vi kommer inte att installera ladd plats för elbil i dagsläget, finns behov så kontakta oss så löser vi det efter hand.

    MVH
    Jessica Frisk
    Kumla Bostäder AB
    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd
  • Jag står på kö att hyra en p-plats vid willèngatan och jag vill ha en specifik plats 81
    hur bokar man den?
  • Hej Peter,

    När en P-plats blir ledig eller en ny tillkommer i området så läggs den ut på vår hemsida under lediga objekt. Då kan man logga in på mina sidor på hemsidan och söka den, viktigt att du är registrerad i vår bilkö så du har poäng att söka med om inte så är du välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig med det.
    /Jessica
    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd