Byta lås

Hej!

Jag har tappat en nyckel och vill byta lås.
Vad kostar det? Vem kontaktar jag?

Mvh
Anna

Kommentarer

  • Hej Anna.
    Det kostar 1565kr, och om du har extra cylinder i ditt boende typ förråd eller balkongdörr så tillkommer det 385 kr per cylinder.
    Och du kontaktar Kumla Bostäder när du vill ha låsbytet utfört.
    Det måste vara den som står för kontraktet som beställer låsbytet.
    Tomas Ekstrand Boendeutvecklare
    (Uppdaterad )
  • Hejsan vad kostar det att byta en lägemhetsdörr inne i lägenheten?
  • Hej Sandra.
    Beroende på vilken sorts dörr du har så är priserna följande.
    Målad slät dörr (som är hål i, t.e.x slag eller spark) pris: 1714 kr.
    Brun trädörr. (som är hål i, t.e.x slag eller spark) pris: 2069kr.

    Tomas Ekstrand Boendeutvecklare