Ang lediga projekt

Vad betyder de när de står "Behandlas"?

Kommentarer

  • Hej!

    Det betyder att erbjudande om lägenhetsvisning skickats ut enligt kösystemets turordning, men att kontrakt ännu inte skrivits.

    Jaana Ekeblom Ombyggnadssamordnare
  • Hej!
    Jag står som nr 2 på en lägh. Tiden att anmäla sig gick ut i måndags, om det blir aktuellt att vi får den, när och hur medd detta? Tänker om vi vill ha den,  så vi hinner säga upp vår nuvarande lägh.så man slipper dubbla hyror...
    Susanne Gustafsson
  • Hej!

    Vilken lägenhet har du sökt?

    Med vänliga hälsningar
    Birgitta Johansson Ellbén
  • Jag har sökt lägh på kvarnsten 34 B.
    Susanne Gustafsson
  • Hej!

    Lägenheten på Kvarngatan 34B är nu uthyrd till annan sökande.

    Med vänliga hälsningar
    Birgitta Johansson Ellbén