Allmänt

Hej,

min mamma som bor idag i örebro kommun funderar på att flytta till kumla kommun och kumla bostäder. Finns det någon förtur när man flyttar från en kommun till en annan och flyttar till kommunalt bostadsbolag?

En annan fråga är hur det ser ut gällande bredband i era fastigheter,? Det var svårt att få ut någon information i bostadsannonserna.
Jesper Ackeby

Kommentarer

  • Hej!
    Nej det finns tyvärr ingen förtur när man flyttar till ett kommunalt bostadsbolag. När det kommer till bredband så är det inget som ingår i hyran utan det får man teckna själv med en operatör man tycker passar.
    Jag hoppas det var svar på dina frågor!
    Moa Hansson