Webbshop för böcker till förskolan

Kommer varje förskola få ett visst belopp i webbshoppen som de kan handla för?
Kulturrådet

Kommentarer

  • Ja, det stämmer.

    Kulturrådet
  • Är summan redan bestämd/förskoleenhet oavsett storlek på förskola?
    Kulturrådet
  • Summan är en schablon, baserad på de senaste siffrorna från Skolverket och baserat på förskoleenhet, inte per barn.
    Kulturrådet
  • Bra med böcker till förskolorna! Webshopen fungerar oavsett kommunernas upphandlingsavtal?
    Kulturrådet
  • Ja, det här ligger utanför kommunernas upphandlingsavtal.
    Kulturrådet
  • Hej
    När kommer förskolorna att kunna beställa litteraturen?

    Katarina
  • Hej,
    Vår leverantör samlar ihop adressen och börjar levererar i februari 2019.
    Alan
  • Hej igen
    Tack för svar
    Hur/var beställer vi litteraturen?

    Mvh

    Katarina
  • Hej!
    Vår leverantör kommer att skicka ett mail till samtliga sökande i februari.

    Alan
  • Hej! Hur söker vi? Eller kommer alla förskolor att få ett mail?
    Mvh Caroline
  • Hej!
    Vår leverantör kommer att skicka ett mail till samtliga sökande i februari och informera er om det.

    Alan
  • Jag förstår inte. Hur blir man sökande? Sker det automatiskt eller måste vi fylla i en ansökan?
  • Hej Emelie.

    Alla förskolor i Sverige kommer kunna ta del av bokgåvorna.
    Ni behöver inte söka själv utan det sker genom er kommun.
    Ni kommer få ett mail med inloggningsuppgifter från LäroMedia under februari månad.
    Utbudet hittar du här

    Vänligen