Vilka bidrag kan jag söka?

Hej! Jag är skådespelare, musiker och trollkarl med egen firma. Vilka bidrag kan jag söka?
MVH
Christer

Kommentarer

  • Hej Christer
    Du kan inte söka Kulturrådets krisstöd som enskild konstnärlig aktör utan att vara en del av en grupp/verksamhet och söka för dennes hela verksamhet. Din egen verksamhet faller istället under Konstnärsnämndens ansvar. De har ju inget stöd som är öppet att söka men håll utkik framöver.
    MVH Camilla
    Kulturrådet