Vad menas med samarbetsparter? (Verksamhetsbidrag bild- och form)

Under rubriken: "Ange nationella och internationella samarbetsparter samt beskriv samarbetet" - Vad menas med samarbetspartner? Exempel? Under 2022 har vi utbyten med andra gallerier, inbjudna konstnärer; nationellt och internationellt, därav olika samarbeten. Men ingen fast, kontinuerlig samarbete (vilket vi hoppas iof!). Tack
Masoud

Kommentarer

  • Hej Masoud,

    Det betyder att om ni har ett samarbete med andra aktörer, både nationellt eller internationellt och hur ni samarbetar med dessa aktörer så ska den anges. Verksamhetens samarbetspartners och konstnärer ska vara tillfrågade om medverkan när bidraget söks. Kulturrådet kan komma att ställa frågor till angivna samarbetspartners och konstnärer angående projektets genomförande.

    Vänligen
    Alan