verksamhetsbidrag scenkonst

jag vill söka treårigt verksamhetsbidrag för cirkus men jag förstår inte riktigt den här formuleringen:
Obligatorisk bilaga: Verksamhetsplan, inklusive budget. Vid ansökan om treårigt stöd (gäller enbart dans och cirkus) bifogas även preliminär verksamhetsplan, inklusive budget även för år två och tre.Det går bra att skicka med material som är relevant för ansökan, till exempel länkar till rörligt material. Dokumenten bör skickas digitalt i pdf-format och inte vara längre än 10 sidor.

Skicka kompletteringen direkt till oss via e-post till kulturradet@kulturradet.se och ange ditt ärendenummer i ämnesraden. Skicka din komplettering så snart som möjligt efter att du skickat in din ansökan via onlinetjänsten så att vi kan ta med den i bedömningen av ansökan.

Vad menas med kompletteringen i det här fallet? Ska alla verksamhetsplaner och budgetar- även de preliminära för år två och tre- skickas som bilaga i ansökan och alltså ingå i de här 10 sidorna, eller är det de preliminära verksamhetsplanerna och budgetar som räknas som "komplettering" och ska mailas in senare? Kan de i så fall vara längre ä 10 sidor totalt? Eller är det om ni efterfrågar något mer som man ska skicka in komplettering?

Amy

Kommentarer

  • Hej Amy,

    Det är verksamhetsplan som inkluderar budgeten ska bifogas eller skickas separat som komplettering.

    Vänligen
    Alan