Ange planerade föreställningar även om de saknar spelplats?

Hej,
Jag undrar om vi på punkten om verksamhet, pjäs/verk, ska fylla i verk som vi planerar att spela men ännu ej har färdig spelplats för? T.ex. kommer tre av våra föreställningar vara del av Kulan, Stockholms utbud samt Region Stockholms utbud under våren 2024. Ska vi då fylla i att dessa verk kommer att spela i Stockholm med region samt göra en uppskattning på hur många föreställningar det blir?
Mvh,
Katarina

Kommentarer

  • Hej!

    Ni ska fylla i alla föreställningar som ni kommer att spela under 2024 och ni kan skriva att de ska spela på turné i Stockholms län (vilket även innefattar Stockholm stad) samt göra en uppskattning om antalet föreställningar.
    Seyde
  • Tack för svar!
    Mvh,
    Katarina
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.