Verksamhetsbidrag scenkonst - vad avses med publikutveckling?

Jag undrar vilken information ni söker i fältet om 'publikutveckling'?
Vänligen Conny

Kommentarer

  • Hej Conny,

    Ni ska tala om på vilket sätt ni når er publik, t ex nya målgrupper, nya arbetssätt, nya platser med mera.

    Vänligen
    Alan
  • Hej Alan. Tack för ditt svar.
    Menas nya som nya för just oss eller nya målgrupper för teaterbranchen?
  • Hej igen,

    Det menas nog nya målgrupper i publik. Du bör kanske kolla med ansvarig handläggare inom scenkonst för att få bättre information om det.

    Vänligen
    Alan