Varför får jag ingen bekräftelse på att jag skickat in ansökan eller redovisning?
Om du följt instruktionerna vid inskicket så beror det vanligtvis på att dina bifogade filer är för stora, då brukar våra automatiska bekräftelser inte kunna skickas och det kan dröja lite innan vi har möjlighet att göra det manuellt. Det bästa sättet att kolla om din ansökan eller redovisning kommit in, är att titta under Mina ärenden i Onlinetjänsten och öppna aktuellt ärende. Finns din ansökan eller redovisning där är allt i sin ordning.
Om den inte finns där måste du kontakta oss och meddela vad som hänt. Maila support@kulturradet.se med information om när du skickade din blankett.
Vänligen,
Om den inte finns där måste du kontakta oss och meddela vad som hänt. Maila support@kulturradet.se med information om när du skickade din blankett.
Vänligen,
Följ inlägget
0
följare
Borttagen kommentar